Konvertor pro prenos videosignálu po UTP

Petr Srovnal srovnalp@prfnw.upol.cz
Čtvrtek Říjen 2 16:43:15 CEST 2008

Přeji hezký den,
Měl bych k vám prosím1 otázku, týkající se propojení/kabeláže venkovní kamery s IR
přisvětlením.
Mám v zemi zakopaný 60m dlouhý osmižilový Ethernet kabel (dříve jsem zcela mylně
zamýšlel použití IP kamery) a protože kamera má výstup v PALu chtěl bych požít
toto:

http://www.centrumbezpecnosti.cz/NOVUS/Prenos-videosignalu-po-TWIST-paru-
NVPT-111VT_g334.html

A teď teď k otázce:
možná se ptám hloupě, ale... ten výše odkazovaný pasivní konvertor obsahuje jen
prosté "prodrátování" z ethernetu na BNC (plus napájení, pokud to podporuje) nebo
obsahuje navíc impedanční přizpůsobení (75ohm) z RLC komponent?

Děkuji za objasnění pokud víte...