Re: OT: Obchody (bylo ges)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 2 14:19:43 CEST 2008

Mam zkusenost, ze jsme potrebovali od nemecke firmy jejich vyrobek
ale standardni provedeni se nam nehodilo, jednali jsme s ceskym
zastoupenim, asi rok a jaxi to neslo. Pak nekdo sehnal kontakt primo
do Nemecka - a najednou s tim nebyl problem.

Take jsem chtel ziskat informaci o vyrobcich jine nemecke firmy,
nemohl jsem sehnat pouzitelny kontakt. Zjisti jsem, ze u nas otevreli
nejaky vyrobni provoz, tak jsem se tam zkusil obratit, ale pokazde
mne tam prepojili na sekretarku reditele a ta mi ochotne sdelila
ze soudruh generalni reditel nema cas a i kdyby mel tak pro nas
nemuze nic udelat. A to jsme od te firmy brali dost zbozi.