OT: Obchody (bylo ges)

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 2 12:34:08 CEST 2008

Resil jsem to zde na jare - z asi 7 objednavek mych (a nekolik dalsich
co bral kolega) nebyla prakticky ani jedna vyrizena spravne - bud
poslali neco jineho nez bylo objednano, nebo spatny pocet nebo to
neposlali vubec a nedali k tomu ani carku zda to poslou nebo kdy.

Abych resil jeste pak nejake reklamace a psal maily co s tim a jak se to
vyresi na to opravdu nemam naladu. Nechci po nich nic jineho nez aby
poslali co jsem objednal. Naopak ani nic dalsiho po nich nepozaduji -
nepotrebuji se s nima vybavovat.

Tohle se mi zatim v TME nestalo - vse perfektne zabaleno a popsano - ne
ty klikyhaky a sesypane ruzne soucastky do jednoho pytlicku. A co jsem
objednal to prislo spravne pokud to bylo skladem.

Takze problemy si nase obchody pridelavaji sami. Je mi jasne, ze pokud
tam maji bordel a udelaji takove chyby u nekolika zakazek denne tak pak
se zamestnavaji uz jen tim.

Radek Vicek