ges

Miroslav Richter miroslav.richter@pridal.cz
Čtvrtek Říjen 2 11:16:39 CEST 2008

Cekal jsem na obycejne integraky 7 tydnu, system mi v 37. tydnu
automaticky generoval ze budou v 31. tydnu dodany. Kdyz jsem je urgoval,
pani mi odpovedela, ze muzu zrusit objednavku a objednat si je jinde. Tak
jsem
ji zrusil, objednal v TME a druhy den byly na stole. V Gesu jsem skoncil.

Aho Mirek
----- Original Message -----
From: "Draxal Miroslav" <evik@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 02, 2008 10:51 AM
Subject: ges

Dobry den,
 tak jsem něco objednaval v Gesu, prislo mi to az za 3 tydny, podle me
to jsou uplne obyc soucastky. No ale dejme tomu .
Spis me zarazilo.
1 ) na fakture bylo fakturovano zbozi které v baliku nebylo. Tet to
reklamuju. Co muzu ocekavat?
2) chtel jsem PICSTART+ FlashUpgrade který mají na prazskem obchode v
poctu 2 kusu, ja si to ale objednal v Plzni. Samozrejme ze to není v
baliku. Když jsem tam volal, tak mi rekli ze se to stahuje jenom z
centralniho skladu ale z prodejen ne. Nekde jsem cetl ze to stahujou i z
prodejen. Nesetkal se někdo s necim podobnym