ochrany - bolo: OT bajkonur

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Říjen 1 10:07:32 CEST 2008

Vy si z toho delate srandu , ale ja tyden shanel navod na hlinikovy dvojak
(stafle) a vsichni pracovnici podle naaseho bezpecaka s jeho navodem museli
byt prokazatelne seznameni . Nestacila mu ta nalepka na nich kde a co musel
to byt textovy navod :) Taky kazda policka a regal musi mit napsanou max.
nosnost ale to neni nic neobvykleho . Dalsi sranda jsou treba prodluzovacky
o kterych se vede evidence a museji byt pravidelne kontrolovany :)) Ja litam
co 3 mesice jak blbec po budovach a kontroluju zmacknutim tlacitka na
proudovem chranici jeho funkci a to vsechno zase zapisuju do ruznych denicku
.O jinych jobovkach ani nemluve .A na to vsechno chodi revizak v
pravidelnych intervalech, ktery si za to bere nemale penize .

Chtelo by se rici bezpecak magor jenze on je proste jen poctivy a stritkne
dodrzuje normy a zakony akorat ho tady uz kazdy nesnasi :) JEste takova
sranda jeden pracovnik mel pruser kdyz k praci pouzil svuj soukromy notebook
, protoze ten pracovni se pokazil a bylo treba praci udelat,  ktery byl
napojen na el. sit a nemel potrebne kontroly . to byl ohen na strese .

To, ze stat potazmo EU podporuje koureni a chlast a levne jidlo(jed) z
ruznych hypermarketu to nevadi jen at se ty penize zdravotnictvim protoci
respektive se tam ztrati .

snehulak