ochrany - bolo: OT bajkonur

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Říjen 1 08:52:49 CEST 2008

zato nemuze ten bez. predpis, ale deb...ta konkretniho cloveka co to naridil, nebo se neobtezoval
vypracovat bez. predpisy pro jednotlive provozy v tovarne. nebo chcete tvrdit ze je to "obecna" norma ??
asi ne ....
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jozef Racek
Sent: Wednesday, October 01, 2008 8:42 AM
To: HW-news
Subject: OT: ochrany - bolo: OT bajkonur

To poznam, akurat, ze ked idem k nemenovanemu zakaznikovi do datoveho centra robit nieco so servermi, tak mam od ich bezpecaka predpisame cele kozene topanky s ocelovou spicou, prilbu a kozene ochranne rukavice.

Prosim vsetkych zurivych zastacov ochran, aby si uvedene ochranne pomocky nasadili a napr. napisali mail...
alebo napr. vymenili pamat, alebo kartu vo svojom PC.
Alebo napr. par hodin instalovali alebo ladili program - za stolom - pri klavesnici notebooku - s bagancami, v prilbe a v kozenych rukaviciach pri notebooku.
A za domacu ulohu si mozete zdovodnit, naco su dobre napr. rukavie a prilba pri praci v zariadeni, kde je napatie 12 V DC. Tie topanky by som pochopil - ked si zhodim notebook na nohu, aby ma to az tak velmi nebolelo...
K predpisom zakaznika pridam predpisy vyrobcu zariadeni o ochrane pred elektrostatikou (ESD)
- teda vodive spojenie medzi telom a zariadenim + antistaticku podlozku na montraz a demontaz a pod.
pri fyzickej montazi ( to standardne pouzivame, lebo to povazujeme za potrebne )

Dodo