OT RE: bajkonur

zu1234 zu1234@seznam.cz
Středa Říjen 1 08:14:17 CEST 2008

Omlouvám se že se dnes nemohu dlouze rozepsat.

Co to znamená 'respektovat realitu'?
Vy si myslíte, že jste schopen pojmout realitu celé její šíři?
Nikdo takový neexistuje.

Takže se bavíme se jen o vaší (naší) představě o realitě.

Budeme respektovat že Rusáci jsou politicky drzí hajzlové?
Budeme respektovat že agresivní islám (nebo jak to nazvat) má vlastně
svoji pravdu?
Budeme respektovat že se vždycky kradlo?

Prostě kdysi jakási opice upadla na kebuli obzvlášť hrozným způsobem a
následně odmítla respektovat realitu.
Jiní ale tvrdí, že to bylo naopak, že odmítla respektovat realitu a
sežrala jakési (zakázané) jablko.

A už to bylo!
A od té doby se vezeme.

Sorry, víc času nemám.

ZU

PS: Zdravím pana Lukeshe - nebudu se s vámi přít, neb jsem si jist, že o
demagogii víte rozhodně víc než já ;-)