Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Neděle Listopad 30 22:44:05 CET 2008

Dobrý den,

Dělám v servisu Canon, tak s tím mám trochu zkušenosti :-)
Pokud budeš používat originál inkousty Canon, tak ti nezaschnou ani po
půl roce nepoužívání (pokud dobře těsní odsávací mechanizmus, který
dosedá zespodu na hlavičku, když je zaparkovaná). Když ale dáš do
tiskárny neoriginál inkoust, tak se s hlavičkou můžeš po cca 3 týdnech
nepoužívání rozloučit. Ty neoriginál inkousty bezpečně v hlavičce v
některých tryskách zaschnou tak, že už ji potom nerozchodíš.