extralevny vyrobce PCB?

jirilinhart jirilinhart@post.cz
Neděle Listopad 30 20:53:06 CET 2008

Pro domaci vyrobu se muze hodit folie pro laser tiskarmu. Na tu se motiv vytiskne a nazehli na DPS a potom bez problemu vylepta. Tuto folii prodava GES a jsou dva druhy obycejna bila 20,- Kc(jedina tiskarna s kterou to mame na 100% odzkouseny je HP 5L a nesmi byt repasovany toner) a modra 85,- Kc a s tou by nemeli byt problemy i na jinych tiskarnach, ale nemame odzkouseny.
Jednou jsem zkousel i oboustrany DPS a na podruhe se povedl (musi se nazehlovat obe strany naraz to byl prvotni problem ze jsme zkusili udelat jednu a potom druhou)

http://atmel.unas.cz/folie.html

JL
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 30, 2008 5:16 PM
Subject: RE: extralevny vyrobce PCB?

Ale to urcite ne, je to na pude univerzity jako vedlejsi cinnost, proste
nekdo nevladne tak uplne excelem ;-) Ta vyroba je na slusnem zarizeni, desky
z toho padaji docela pekne a myslim,ze to neni tak, ze by to muselo nekoho
zivit nebo si na sebe vydelat ;-) Schvalne zkuste poptat, ale 1000ks bude
asi dost velka serie - to chcete najednou?