Re: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Listopad 30 19:54:19 CET 2008

Potvrzuji dobrou zkusenost s touhle radou od Canonu, mam IP 5300 a chrochtam
si :) Pojem zasychani trysek neznam - a to na ni tisknu tak 2-10 fotek A4
(vsechno najednou) a mesic je vypnuta. V tomhle rezimu ji provozuju tak dva
roky nebo tak nejak a krome vymeny naplni je bez starosti.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 30, 2008 6:36 PM
Subject: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Zdravim vsechny a dovolim si maly prispevek.
V minulosti jsem mel parkrat potize s barevnymi inkoustovymi tiskarnami.
Tradicne zasychani.
Pred pulrokem jsem mel delat nejakou praci, kde bylo potreba potisknout DVD.
Nakoupil jsem nove naplne a pak z toho seslo. Nyni jsem pro pritelkyni po
pulroce mel udelat par fotek a narychlo. Je vikend a tak jsem to udelal na
fototiskarne Canon IP4200. Po pulroce instalace naplni tisk bez jedine vady.
Prosim, nejedna se o reklamu, ale jen o hezkou a dobrou zkusenost.
Jindra Polivka