Online Solar

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Listopad 30 17:21:01 CET 2008

No za vetsi problem povazuju, ze v zime to vyrabi mesicne asi 5x-10x mene
energie nez v lete kdyz se to porovnava mesicne, pokud je pod mrakem, tak je
vyrobena energie naprosto zanedbatelna... Takze by bylo mozno pracovat a
koukat na bednu jen, kdyz bude venku hezky a toho bych se nerad dozil ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Sunday, November 30, 2008 4:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: Online Solar

> Uzasne vysledky :-) U toho vetsiho systemu za 480.000 Kc je uvedeno,
> ze od zacatku provozu (od 22.5.2001, tj. za 7,5 roku) bylo vyrobeno
> celkem cca 9,2 MWh EE, cena za kWh tedy zhruba 52 Kc/kWh. Vitejte v
> krasnem novem svete zelene energie :-)

Prominte, nedival jsem se tam. Ono to zarizeni uz bylo vyrazeno z provozu,
ze je mozno stanovit konecnou cenu vyrobene energie ? Pokud ne, tak tento
vypocet nema zadny smysl, muze to jet klidne jeste 20 let a pak bude podle
mne cena za kWh jina, dokonce bych se nedivil, kdyby se casem protnuly
krivky ceny teto energie a ceny bezne :-).
  Mimochodem, dokazal byste takto spocitat cenu energie, vyrobene treba
Temelinem za 7.5 let od uvedeni do provozu ? Rekl bych, ze nebude o mnoho
nizsi...

  S pozdravem Pavel Troller