Vyuziti paralelniho portu

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Neděle Listopad 30 09:14:41 CET 2008

Kdysi davno v dobach 286 a turbo pascalu jsem buhvijak objevil, ze se
vstupni mod zapne zmenou tusim bitu 4  conrol registru.  K bazove adrese
portu se muselo pricist  0x400 (asi to nejak souvisi s kompatibilitou s
ISA, ktera mela rozsah IO 0-0x3ff). Vubec netusim, zda to bylo podle
nejake normy. Myslim, ze i presto je to dobre nakopnuti pro vase hrani :-)
A nebo kouknete na odkazy na
http://www.root.cz/clanky/paralelni-port-a-rozhrani-centronics/
Lada