Vyuziti paralelniho portu

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Listopad 30 09:08:19 CET 2008

Zkuste raději se "vymazlit" přes USB převodníky např od FTDI. Ono to LPT se
strací rychleji než COM
http://asix.cz/ftusbic.htm
Je tam i "paralelni" 8 bit. Já mám někde v šuplíku nachystané FT2232C, už
dlouho.
http://asix.cz/ft_ft2232c.htm
Petr

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 30, 2008 8:28 AM
Subject: Vyuziti paralelniho portu

Po delsi dobe mne napadlo experimentovat s drogou - tedy s paralelnim portem
na pocitaci. Port ma IMHO pet vstupnich signalu coz se mi zda malo.
Existuji nejake mody EPP, ECP ktere by mely umet prepnout datovy kanal D0-D7
aby fungoval jako vstupni. Stahnul jsem si o tom nejake povidani a chci si
to precist.

Jen se chci zeptat, jestli to spociva v tom za se nekam posle nejaky bajt
ktery to
prepne a uz se mohou cist data nebo jestli to neni tak jednoduche a chce to
nejaky
specialni obsluzny program.

Kdyz jsem se o podobne veci zajimal naposledy, pouzival jsem elektronicky
manual SYSMAN.
Ted jsem si nejaky stahnul, ale nevim jestli je to posledni verze. Nevite
nekdo ktera verze byla ta posledni?