Vyuziti paralelniho portu

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Listopad 30 08:28:08 CET 2008

Po delsi dobe mne napadlo experimentovat s drogou - tedy s paralelnim portem
na pocitaci. Port ma IMHO pet vstupnich signalu coz se mi zda malo.
Existuji nejake mody EPP, ECP ktere by mely umet prepnout datovy kanal D0-D7
aby fungoval jako vstupni. Stahnul jsem si o tom nejake povidani a chci si to precist.

Jen se chci zeptat, jestli to spociva v tom za se nekam posle nejaky bajt ktery to
prepne a uz se mohou cist data nebo jestli to neni tak jednoduche a chce to nejaky
specialni obsluzny program.

Kdyz jsem se o podobne veci zajimal naposledy, pouzival jsem elektronicky manual SYSMAN.
Ted jsem si nejaky stahnul, ale nevim jestli je to posledni verze. Nevite nekdo ktera verze byla ta posledni?