test v unicode 2 - a doparoma zabudol som ich oznacit OT...

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Listopad 30 06:49:47 CET 2008

> Aha, uz zacinam chapat.
> Ja (hoci pouzivam ten "strasny OE") mam nastavene "odpovedat v povodnom
> formate" a tak ziadne podobne problemy nemavam. Doteraz som neprisiel na
> dovod, preco pouzivat rozne exoticke mailery co to nedokazu   :-(
> Podla mna vsetky problemy s diakritikou vznikaju pri tych konverziach.
> Pokial sa dodrzuje format povodne napisany v hlavicke, tak je to v pohode.

Zdravím,
  zde by právě mohla být ta hlavní chyba!!!
  Představte si, že vám dojde mail bez diakritiky. Ten bude označen jakýmkoliv
možným kódováním. Mám obavu, že většina mailerů dnes zvolí iso-8859-1, ikdyž
třeba můj mutt by použil v tomto případě US-ASCII. A vy se rozhodnete na tento
mail odpovědět, ale s diakritikou. Jak můžete odpovědět v původním formátu,
když mail přišel v kódování, které diakritiku nepodporuje ? Co v tomto případě
Váš mailer udělá ? Všimněte si, že mail, na který jsem takto reagoval, přesně
takto všiml - "nejstarší" část je bez diakritiky (a byla kódována v iso-8859-1,
což je zcela korektní), odpověď byla s diakritikou (ale v hlavičce zůstalo, že
iso-8859-1, což je zcela nekorektní) a pak se na to zřejmě chytilo něco, co
nějakou heuristikou zjistilo, že je to vlastně v iso-8859-2, tak to na to
změnilo, ale pro změnu vlastní příspěvek to napsalo v unicode :-).
  S pozdravem Pavel Troller