test v unicode 2 - a doparoma zabudol som ich oznacit OT...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 30 01:39:04 CET 2008

Mno, ja som to posielal v unicode... problem je, ze sa to nejaky programcek v hw-liste snazi silou-mocou konvertovat na iso-8859-2, a niekedy sa mu to nepodari, ale tu polozku kodovania aj tak zmeni... Tipujem, ze to "niekedy" je vtedy, ak sa mu posle 8-bitovy mail, ale ja taky mailer co by to vedel, tu nemam.

wek

PS. Uz ked pisem, tak maly testik ze ako to odchadza odo mna:
¾šèžýáíéúäô§ÈŠÝ