Testik na patek - kontrolka s led

Zdenek zdej@atlas.cz
Sobota Listopad 29 22:55:49 CET 2008

Pekny.
Uvazoval jsem o tom u vypinacu Tango. Nepruhledny plast se necha
prosvitit LED, takze by svitila cela plocha. Takhle nizkoproudove LED by
mohly fungovat i se svetly, kde mam DO (proud by sel pres 1W trafo misto
zarovky).

Proc PCB?: Mam trochu obavu nechat "plandat" ve vzduchu neco s 230 V, i
kdyz pripadny zkrat s cimkoliv by nic nezpusobil. Asi to zbytecne
komplikuju.

Zdenek