Setkani robotiku - pozvanka

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Sobota Listopad 29 20:39:21 CET 2008

>Ech.. proè musí být v¹echny zajímavé akce poslední doby zrovna ve dnech, kdy
>mám krou¾ek?

Po Novem roce planujeme pokracovat asi ve 14
dennich intervalech, a protoze uz se objevila
dalsi kolize se ctvrtecnim praktikem na MFF,
zmenime po Novem roce i dobu setkani (podle moznosti Hobbycentra).

>Pøijedu a rád, mohl by jste mi prùbìh trochu
>pøibí¾it, bude tam i Jirka Bezstarosti?

Konferenci sice odebira, ale necte, takze odpovim
za nej - tyhle detske veci zalozene na 8bitovych
procesorech ho uz nebavi. Takze zrejme ne, ale je
to k nemu par stanic autobusem do Branika (mysleno od Hobbycentra).

Pri minulem zkusebnim setkani se stejne 'zdrave
jadro' (jedinci bez rodinnych duvodu) odebralo do
kancelare a pokracovalo v naprosto znicujicim
maratonu az do zaviraci hodiny mistni knihovny,
kdy uz se nedalo objednat nic ke cteni...

J. Hanzal