Re: COM port na noteboocích HP

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Sobota Listopad 29 14:58:25 CET 2008

Ale toto přece není stejný případ.Jestli si pamatuji dobře původní dotaz tak tazatel psal,že mu COM nechodí i po nabutování do DOSu.Pokud se pletu tak mne opravte.
  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Saturday, November 29, 2008 2:08 PM
  Subject: Re: COM port na noteboocích HP

  Jsem skoro 100% přesvědčen, že to není problém konkrétního notebooku,
  ale že je to chyba ve WXP.  Myslím si, že se tohoto stavu dá dosáhnout tak,
  že se pustí nějaký Windowsowský program , který si zablokuje COM,
  ( v mém případě to byl TeraTerm) a aniž by se od COMu odpojil, pustí se
  přes něj DOSovský program, který zkusí přes simulátor prostředí
  DOSu ve Windows přistoupit na stejný COM port. Simulátor zjistí, že COM je
  obsazen, tak přístup nepovolí a zablokuje ho tak, že už to nejde nijak
  opravit. Pravděpodobně nějakým nevratným zápisem do registru.
  Pokud by se našel nějaký odvážlivec, který to chce zkusit na doposud
  funkčním systému,tak ať dá vědět, jak to dopadlo.  Já osobně už vím
  o dvou počítačích, u kterých to velmi pravděpodobně bylo  tak jak jsem
  výše popsal.