Re: COM port na noteboocích HP

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Sobota Listopad 29 13:30:14 CET 2008

Už jsem to tu psal včera jednou.Osobně mám nc6120 a nc6320 a na obou COMy
normálně chodí jak pod DOSem tak Win i Lin ,alespoň mne.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 29, 2008 1:12 AM
Subject: RE: COM port na noteboocích HP

Zatím nic novýho, zas tak špekulovat se mně nad tím nechce, ty dosový funkce
využiju tak jednou za čtvrt roku a zatím mám k dispozici toho Della a ještě
můžu zkusit HP nc6320, ale tam bych tipoval stejný chování jako u té nc8430
(docela škoda, nc8430 považuju za nejpovedenější notebook od HP).
Jediný, co jsem zatím zkusil, tak bez komunikace se porty chovají dost
podobně - Dell dával okolo 5,71V a HP 5,82V. Zrovna jsem ten kabel neměl po
ruce, takže jsem ho nemohl proměřit v akci.

PS: V mým případě se opravdu jedná o čistý DOS mimo Windows. Jestli je to
pro vás řešení, tak lze udělat bootovací flash disk s emulací diskety a tam
mít ty programy pro DOS. V případě zájmu o bližší info dejte vědět.