Re: COM port na noteboocích HP

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pátek Listopad 28 22:54:01 CET 2008

Je to asi dva týdny, kdy jsem tady řešil podobný problém, viz archiv
konference
o nefunkčních COM portech pod Windows právě jen pro DOS programy.
Dostal jsem spoustu velmi podobných rad jako tady, některé šly hodně hluboko
do funkcí, kterými Windows simulují DOS interface.  Zkoušel jsem úplně
všechno,
ale  neúspěšně.  Zřejmě skutečně existuje mechanismus, kterým se
dá přístup DOSovských programů pod Windows na COM zablokovat a už to
nejde nijak vrátit.   Já osobně se chystám na totální přeinstalaci WXP, ale
zatím mám jiné
naléhavější věci na práci.  Kdybyste na něco přišel, dejte určitě vědět.