OT: Re: Piatkovy kviz z C

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 28 21:23:54 CET 2008

----- Original Message ---------------
>Na tom zjednodusenem prikladu clovek hned hleda nejakou "kulisarnu", ale
>odhalit uprostred programu takove opomenuti "U" nebo "L" uz je nesrovnatelne
>horsi (pak uz jen - muj pritel - asemblerovy listing).

Mno, najprv bolo treba najst tych klucovych 5 riadkov v tych niekolkych tisickach, a potom uz nebolo treba ani ten asemblerovy listing... a to preto lebo boli nasledky pomerne ezotericke, nasleduje za tym totiz zlozita sustava podmienok pre vypis asi 30 moznych stavov a dalsich 30 udalosti, a to vsetko na 2-riadkove LCD... kedze niektore vypisy kvoli zlej podmienke "neboli realizovane”, ostatne sa navzajom poposuvali, takze to vypisovalo riadne hovadiny... No a samozrejme cele to bolo dodnes maskovane, kedze dodnes bolo len 15 funkcii a dnes pribudli dalsie... bleeeee

>Mohl bych vypravet.
>Kdyz clovek "multitaskuje" mezi 8 bit C51, 16 bit Borland pro DOS a AVR32
>... a nepise vsechno zrovna moc "predpisove" ... take jsem dost dlouho
>minuly tyden hledat jedno zapomenute "U".
>No nic, take jsem si musel postezovat. Z prace do prace zdravi
>Martin. persich@transcon.cz

Dakujem - ja uz odchadzam. Aj ked ma caka druha smena: okupat a ulozit deti, manzelka je totiz odcestovana (keby vedela ze su tu so mnou a o takejto hodine sa hraju nejake flashove hry, tak by som poriadne dostal - dufam ze ma nenabomzujete... ;-) )

wek