RE: OT Laserové tiskárny špiní papír

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Listopad 28 11:51:25 CET 2008

Jasně. já jsem hledal jiný důvod proto, že jsem tonerovou kazetu vyměnil a závada se opakovala. Předpokládám že hledat závadu jinde byla logická úvaha :-). Ale teď už jsem vyčerpal všechny jiné možnosti které mě i Vás napadly. Takže se vracím k myšlence, že původní "diagnóza" byla správná, ale shodou okolností jsem použil opět vadnou náplň. Ono je to možné. Ta "nová" náplň tu ležela několik let, takže uvnitř může být něco zpuchřelého nebo časem ztvrdlého a nefunguje to. Novou náplň tu teď nemám, takže pokračování bude až bude náplň.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Friday, November 28, 2008 11:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Laserové tiskárny špiní papír

Cdlcc> Už na válci. To jsem na začátku psal. Ani tiskárnu nemusím
Cdlcc> vypínat. Po tisku na válci zbývají nánosy nesetřeného toneru.

Uz som vam pisal, ze to moze robit poskodena, alebo spinava stierka optickeho valca. Niektore tlaciarne maju namiesto stierky stieraci valec. Prebytocny toner je po zotreti odvadzany do zbernej nadoby. Tato moze byt preplnena a nie je schopna pojat dalsi toner. Preto ostava na valci. (Zberna nadoba byva neoddelitelna sucast fotovalca) Prebytocny toner byva do odpadu hnany nejakym snekom. Moze byt poskodeny tento mechanizmus.

Skuste sa zamerat na tieto veci. Opat opakujem, ze HP laserovky nepoznam, takze pisem len principialne veci. Konkretne prevedenie zaiste pochopite sam. IK