COM port na noteboocích HP

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 28 10:03:49 CET 2008

Este doplnim: prva skupina otazok je namierena na nejaku pikosku, ktoru (bohuzial dnes castokrat okripleny) BIOS neriesi, ale riesi ju ovladac vo Win, napr. ze je defaultne UART vypnuty a BIOS sa ho nenamaha zapnut, alebo je namapovany na nejakej divnej adrese, alebo ze je vypnuty prevodnik na 232 (v laptope by som sa necudoval) nejakou divnou nohou niektoreho cipu z cipsetu. V takomto pripade je to bez zasadnejsieho reverzu (ci uz HW alebo toho ovladaca, pripadne oboch) viacmenej beznadejne.

Druha skupina je namierena na koncove zariadenie a na fakt, ze "typicke" napatove urovne (vstupne aj vystupne) aj prudova zatazitelnost vystupov u laptopovych RS232 byva ina nez u desktopovych, a aj rozdielna navzajom. Tam to vidim ako nadejne, ak sa "opravi" pripajane zariadenie.

wek