[OT] Cena elektriny?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 27 21:24:22 CET 2008

Jj, ptam se vazne, protoze nemam ten dojem. Recese neboli zpomaleni
rustu ano, ale ze by to slo vylozene do p... mi nepripada. Propoustelo
se vzdycky, ted se propousti mozna o neco vic. Ekonomika je holt
cyklicka, s tim nic nenadelame. A to, ze ten a ten prisel o 25 mld je
jen novinarska zkratka. Prisel by o ne kdyby prodal za soucasneho
nevyhodneho kursu akcie. Jenze on neni blby, neproda je a tudiz zadnou
ztratu neutrpi, ty akcie zase za par mesicu vylezou. Jo a ty textilky
se rusi uz 20 let a nemuze za to krize ale proste to, ze v tak bohate
zemi jakou ted jsme proste textilni prumysl byt nemuze :-)

Ales Prochaska