Infra zavora na zahradu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 20:03:40 CET 2008

Ano, mohu potvrdit, velký pes na ně působí jako extrémně účinný deratizér.
Viz příručka pátrací techniky, vydaná za první republiky, tam je velice
dobře popsáno, čeho všeho se bojí.

----- Original Message -----
From: "robo" <robo35@zoznam.sk>

Vcera po pulnoci jsem na zahrade detekoval spoluobcana, ktery tam nemel co
pohledavat, pro zajimavost slo o obcana s  ochranym zbarvenim pro nocni
akivity.

Toto je fakt dobre :-)

Ja som rovnako sfarbene spoluobcanky pred par rokmi detekoval na dvore tesne
pred obedom...
Toto len urychlilo moju opatovnu tuzbu po najlepsom priatelovi cloveka,
vysledkom ktorej je terazky 3,5 rocmy novofundlandan a aj pre kamaratov
chodim k brane