OT<dvojbodka> sk**vene OT, was: OT Sk**vene subjekty, was: RFID vstupn

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 27 18:33:00 CET 2008

Byt horsi ako OE je hrozna predstava... Budem sa musiet polepsit.

Lenze OT sa tam ma pridat vtedy, ked sa odboci od povodnej temy, t.j. to vtedy JE zaciatok vlakna (tento princip zase niekedy nechapu tie mailery co to do vlakien triedia, resp. sa to triedenie neda poriadne nastavit toboz rucne opravovat).

Uznavam, ze v tomto pripade to tak nebolo a sypem si virtualny popol na hlavu.

wek

P.S. Vsetko najlepsie Milanom!