[OT] Cena elektriny?

www www asrock70@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 16:52:05 CET 2008

Omlouvam se za OT, ale nejak tomu nerozumim,  treba mi to nekdo vysvetlite.
CEZ vykazal za 3.kvartal zisk 12.3miliardy Kc, coz je dokonce vice nez odhadovali ekonomicti fantastove od Bloomberga
Svetem hybe krize, ktera srazila ceny surovin dolu, pokles ceny ropy je o vice nez 100%.
O cene elektriny rozhoduje ERU, jehoz zakladni funkce je cituji "ochrana zájmů spotřebitelů v těch oblastech energetických odvětví, kde není možná konkurence"
Ekonomika jde cugrunt tzn. ceny by mely klesat.
V CR neni ziskovsjsi firma nez CEZ.
CEZ je defakto statni firma.

Presto  vsechno CEZ pristi rok zdrazuje o 24% (velkoobchodni cena), je zde nekdo kdo by mi tento ekonomicky berpetum mobile dokazal vysvetlit?