OT: Sk**vene subjekty, was: RFID vstupn

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 27 15:30:19 CET 2008

Jak asi tušíte, to vyplývá z toho, že ne v každý zemi poštovní
programy doplňujou "Re:" nebo "Fwd:" - někde maj zkratky odvozený od
jejich slov, vlastně jsem viděl i u nás "Odp:".

Takže nejde ani tak o lenost programátora Outlooku, jako spíš o to, že
snad ani neni možný zjistit všechny ty zkratky podle všech jazyků.

Pavel Kadečka.