RE: Laserové tiskárny ?piní papír

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Listopad 27 14:49:31 CET 2008

Odpovědi v textu.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Subject: Re: Laserové tiskárny ?piní papír

Kolega se vas snazi nasmerovat na cast laserovky, ktera vybiji papir.
Dalsi korona je na zacatku procesu a nabiji selenovy valec.

### Už jsem to pochopil :-)

Zde mate nakreslen princip prenosu toneru.

### Dík, představu jsem měl, ale je to tam pěkně namalováno.

Take to nekdy dela zaspineny teflonovy valec pece a nebo spinavy cistici
filc na nem. Je napusten silikonovym olejem.

### Pec jsem po chvíli přemýšlení vyndal ven a jak zapékací teflonový válec tak ten měkký proti němu jsou čisté a bez nějakých poškození.

A take muzete mit mastny samotny selenovy valec - vyndat a umyt isopropylem.

### To už jsem zkusil předtím.

### Díky,

		Martin