OT: DVD prehravac co prehraje skoro vsecko

Raven raven@wo.cz
Čtvrtek Listopad 27 13:16:47 CET 2008

No, taxem dnes koupil jeden nastrelnej kousek Lidl plajera. Je to
naprosto stejne jako Xoro, jediny povsimnuti hodny rozdil jest, ze v
rezimu HDMI umi navic 1080i a 1080p. Xoro "pouze" 1080i.
Co se prehravani mp3 tejka tak proste umim prehravat pouze v ramci
jednoho adresare a pak rucne prejit dale. Bud to opravdu neumi nebo sem
trupka.

S pozdravem Raven