RE: RFID vstupní "c(tec(ka" - do bytovky - co por(ídit?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Listopad 27 12:56:04 CET 2008

jestli jsem to pochopil, tak vasi kartu bude cist ve vasi blizkosti, vlastni cteckou, nemusite se tedy nachazet u vlastni ctecky.
takze treba v autobuse, na obede atd. pokud jsem lump, poridim si pro nacteni vasi karty neco lepsiho s poradnou antenou ve tvaru
treba notase a pak uz jen pobliz skenuju co se chytne :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, November 27, 2008 12:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: RFID vstupní "c(tec(ka" - do bytovky - co por(ídit?

Mate pravdu, ze bezpecnost neni velka a po precteni tu kartu muzete nasimulovat. Ale chtel bych vas videt jak mi ji prectete kdyz ji tam prikladam? To bychom se tam nevesli a urcite by mi to bylo divny, proc se na me tak lepite. Ten dosah 5-10cm je realny a kdyz pujdete kolem me tak neprectete nic.

Martin Hanek