RE: RFID vstupní "čtečka" - do bytovky - co pořídit?

Ladislav Esterházy lada.e@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 27 12:11:27 CET 2008

Prakticky vždy musíte kartu/přívěšek přiložit na čtecí místo. Doporučuji
spíše přívěšky na klíče, karty se časem lámou. Od flajzara jsem instaloval
několik (cca 10) přístupových systémů pro 250 uživatelů, všechny bez jediné
reklamace (zatím). Viz:
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2201&cat=521&open=2&z=galerie

Výhoda je ve snadné editaci uživatelů a mazání ztracených karet. Také čtecí
cívka může být umístěna skrytě a neláká k vandalismu.

L.E

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Wednesday, November 26, 2008 9:18 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RFID vstupní "čtečka" - do bytovky - co pořídit?

Po rekonstrukci vstupních dveří v bytovce hledám vhodný  bezkontaktní
RFID systém na vstupy.
Nové dveře jsou vybaveny elektromagnetem na 24V , takže potřebuji něco,
co má  spínací kontakt .... a umí po ověření karty cca 2-5 sec sepnout.
Na webu jsem našel několik systémů  a popravdě nevím který koupit.
Rozhoduje samozřejmě cena  "čtečky) a  dále cena samotných přívěsků.
Těch by mělo být maximálně do 40 ks ( 8 bytů )
Ideální, aby systém uměl "přečíst " přívěšek někde v tašce.... a nebylo
nutné s ním mávat bezprostředně u čtečky.
Časem ještě přibudou další dveře, takže počítám, že  stejná čtečka a na
ní "přihlásit"   už používané přívěšky/ karty.
Jedná se o vstupní domovní  dveře, takže bezpečnost není  moc důležitá.
Docela se mi líbí  tohle :
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2620&cat=&open=&z=
nebo tohle: http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2618&cat=&open=&z=
 ... ale píšou  dosah cca 5-10 cm.  ...? ?  Jenomže je tam hezká ta
klávesnice :-)
Máte s těmito ( RFID) systémy  někdo nějaké zkušenosti? Prosím poraďte.
JaKub