Laboratorni zdroje z Tipa

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 27 11:33:33 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 27.11.2008 od Ales Prochaska:

> Jeden zdroj Manson uz mam, druhy bych si uz nekoupil. Koupen v GME,
> mrtvy uz pri rozbaleni, v prodejne mi ho odmitli vymenit ze musi do
> jejich servisu, tam zase do posledni hodiny vyuzili zakonnou lhutu
> na vyrizeni reklamace.

To sis nemel nechat libit. Pokud pristroj vubec nefungoval, neni treba
nic posuzovat servisem, proste nefunguje. To muze posoudit reklamacni
pracovnik, ktery musi byt dostupny po celou provozni dobu na prodejne.

Pokud se zavada vyskytla v prvnich 6 mesicich od nakupu, ma se za to,
ze tento rozpor s kupni smlouvou existoval jiz pri prodeji. V tom
pripade je tu narok na vymenu zbozi za nove, pokud si to kupujici
preje. Pokud to neni mozne, muze kupujici zadat vraceni penez, proste
odstoupeni od kupni smlouvy.

Vubec bych s nimi nediskutoval, nefungovalo pri zakoupeni, okamzita
vymena nebo vraceni penez, jinak COI. Neexistuje, ze si koupis
nefunkcni pristroj a pak jako blbec mesic cekas, nez ho nekdo opravi,
abys ho mohl zacit pouzivat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem