[OT]: Doprava vetsi zasilky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 27 11:08:59 CET 2008

2008/11/27 Pavel Kutina <hw@prelude.cz>:
> Panove a damo,
>
> potreboval bych poradit - potrebuju (nebo hlavne chci, a az potom potrebuju
> :) dopravit zásilku (neco pres 30kg - vojensky KV prijimac R4, napajecí dil
> a k tomu nejake drobnosti) z blizkosti Zdaru na Sazavou (resp. z mista mezi
> Hlinskem a Zdarem) do Prahy. Problem je v tom "jak". Abych si tam pro to
> zajel se mi nejak nelibi - jednak mi auto trochu zlobi (zadni diferencial
> neni, co byval, takze jezdim jenom na predek s odpojenym zadkem - popojizdet
> se s tim da, 350km na otocku bych s tim ted neriskoval), druhak je to
> [...]

PPLkem by to šlo bez problémů (maj limit 50kg), že bude odesílatel
stejnej jako příjemce, v tom asi není problém (akorát adresy musíte
mít různý - celkem logicky). Nejlepší bude stejně si tam zavolat a
zeptat se přímo u nich.

http://www.ppl.cz/produkty_cenik.asp

Můžete zkusit i DHL nebo další spediční firmy.

Pavel Kadečka.