Elektronika do mrazu.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Listopad 27 10:50:50 CET 2008

hehe a ako to bude u diod v heliu? :-))) V pondelok som videl krokovy
motor takmer beznej konstrukcie nainstalovany v kryostate a vo vakuu.
Pracovna teplota do 20K. Chladenie 30cm medennym lankom na jednej strane
obtocenym okolo motora a na druhej strane okolo potrubia s heliom. Ciste
vedenie tepla, proste dokonale :-)
b.