Elektronika do mrazu.

Jiri Moser jim.conf@gmail.com
Čtvrtek Listopad 27 06:50:32 CET 2008

Zdravím,

LCD v mrazu nic moc, LED displeje určitě snáší teploty obecne  lepe, ještě
jsou vhodné VFD displeje (napr. http://www.noritake-itron.com).
Pokud ma zarizeni fungovat za vyrazne nizssich teplot (-55), pak k tomu
zpravidla pristupuji jeste jine zalezitosti - napr zkousky teplotnimi soky
apod...
Velmi kriticke dily pri techto teplotach jsou analogove obvody (hlavne klesa
zesileni) a oscilatory (xtal, klesajici zesileni oscilacniho obvodu ...).
JiM