RFID vstupní "čtečka" - do bytovky - co pořídit?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Listopad 26 23:11:18 CET 2008

Za ty penize asi nic lepsiho nedostanete. Umi to klasicke RFID, takze
karty a privesky - keyfoby. Ty prodava kdekdo. Napr.:
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=53398
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=57136
http://obchod.hw.cz/?cls=spresenttrees&strid=103
Tohle ma napajeni 12V, tazke bych vymenil ten zamek za 12V. Dosah 5-10
cm je bezny, lepsi tezko sezenete. Ty privesky maji dosah mensi, tech
5cm, klasicke karty i 10cm.

MH