OT: ustredni topeni

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Listopad 26 18:02:13 CET 2008

Dobry vecer,
cerpadlo tedy jede, filtr je cisty, mel bych jeste dve otazky -jedna trubka
mezi smesovacim ventilem a anuloidem resp. rozdelovacem je predpokladam
horka? A cerpadlo je ZA smesovacim ventilem smerem k radiatorum? Pokud ano,
zkuste prepnout ten servoventil na "ruku" a otocit s nim na tu stranu, aby
jste citl, ze jde k radiatorum horka voda (jedna z trubek  se zacne rychle
ohrivat). Po chvili by mely zacit topit vsechny radiatory v te problemove
vetvi (pokud je mate otevrene, resp. pokud mate term. hlavice, tak je
otevrete). Potom prepnete servo do automatu. Melo by se vratit do urcite
polohy. Kdyz to probehne priblizne tak, jak jsem popsal, pak hledejte chybu
v rizeni toho serva. Pokud jsou jednotlive okruhy regulovany samostatne,
muze byt spatne nastavena teplota v te vetvi, nebo neco s cidlem atd.
Vladimir
PS: co mate za regulaci?

Dik, zkusil jsem. Bezi a cerpa. Je to nejake divne, kdyby se mi takhle
choval treba nejaky rozvadec tak jsem uz davno vsechno vyrezal a
zadratoval znova a trochu jinak...

Ales Prochaska