Pole v C

Zdeněk Materna zdenek.materna@gmail.com
Středa Listopad 26 14:39:31 CET 2008

Dne 26. listopad 2008 14:18 Pavel Troller <patrol@sinus.cz> napsal(a):

> ukazatel na
> uložená

> Zdravím podruhé,
>  a ještě jeden postřeh: V programu se přiřazuje e_arr_len=5;
>  Pak v případě cyklu poslední průběh udělá
>  (*m).e[4] = (*m).e[5], kde tedy pravá strana je jednoznačně
> off-by-one přeteklá...
>  Nebo ne ?

To by nemělo - v  cyklu je podmínka "menší než" čili: i<((*m).e_arr_len-1

Ta -1 je tam kvůli poslednímu prvku, který se vloží až po ukončení cyklu...
Když jsem u toho, tak mi teď došlo, že si nejsem jistej, jestli jsem tam ten
poslední prvek opravdu vkládal...

No jo, občas se holt člověk musí ztrapnit :-D