Nepristupny disk C

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Listopad 26 13:03:23 CET 2008

Hezke odpoledne,

    chkdsk spusteny z Windows probehne v rezimu "pouze pro cteni" a
nahlasi nejake chyby s tim, ze je nutne pocitac restartovat a provest
kontrolu pred spustenim OS. To je docela logicke. To same se stane pri
volbe "zkontroloval jednotku". Jenze pri restartu to napise onu hlasku o
nemoznosti ziskani primeho pristupu a kontrola se ukonci.

    Jinak jsem disk nechala proverit pomoci SeaTools a nic se nenaslo.
Disk normalne bezi, da se z nej cist i na nej zapisovat. Konec koncu OS
z nej nabehne take, jinak bych tedka nepsala. Tak fakt nevim, cim to
muze byt :-(

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz