OT: ustredni topeni

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Listopad 26 11:43:09 CET 2008

Nedavno jsem resil problem jedne stoupacky, kde se radiatory plnily teplou z
druhe strany (respektive byly temer studene a jedine co bylo teple byla
odtokova roura.
Nejdriv jsem myslel, ze je to na pude obracene privarene, ale dalsim
pruzkumem jsem zjistil, ze tam je na vodorovnych trubkach pouze boule, kde se
udelala vzduchova kapsa. Nastesti si te boule topenarska firma pri vystavbe
topeni asi vsimla, takze do toho mista dala odvzdusnovaky. Po odvzdusneni vse
OK. Takze bych to udelal tak, jak nekdo uz doporucoval. Zkusit zavrit vse
mimo te nefunkcni sekce a pokusit se to veskerou silou cerpadla
"profouknout".

Jakub Serych