OT: data z excelu

Balogh Richard, Ing. balogh@elf.stuba.sk
Středa Listopad 26 10:24:24 CET 2008

Dobry den,

mne funguje ulozit z Calcu do .csv suboru (fixed column format) alebo nbapriklad
obycjne Copy&PAste do textoveho editoru  a potom nacitat v Octave/Matlabe do matice
(pozor, musite vymenit desatinnu ciarku za bodku):

 A4 = load("sinusA4.csv")

Potom napr. zapis do .wav:

 wavwrite(A4',"sinusA4_8k.wav");      % A4' - wavwrite potrebuje stlpec

alebo obrazok:

 time = 0:T_sample:200e-3;   % casova os
 plot(time,A4);
 axis([0 100e-3 -1 1]);

alebo spektralna analyza:

 tmax = max(time)
 N = length(time)               % pocet vzoriek
 freq = (0:N-1)/tmax;        % frekvencna os
 SIGNAL = fft(A4);

figure(2); N1 = round(N/2);
plot(freq(1:N1),abs(SIGNAL(1:N1)));

Octave je aj pre linux aj pre windows a je zadarmo.

Richard Balogh