Modul s AT91SAM92**

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Úterý Listopad 25 13:35:58 CET 2008

Tak ja mam dobrou zkusenost s deskou AT91SAM9260-EK z Digikey. Zde je
fotografie: http://www.micrium.com/images/atmel/atmel-at91sam9260-ek.jpg
Je k ni pribaleno CD s Linuxem i druhe s Windows CE. Ovsem upozornuji, ze
pokud si s deskou (pripadne naslednym Vasim vyrobkem) nechcete jen hrat,
budete si muset upravit jadro systemu podle sebe. Coz je pro zkusenehe
programatora prace minimalne na jeden mesic. Ono jaksi, jak je neco zdarma,
tak to ma radu much, zabira to nehorazne prostredku a spousti se to temer
minutu :-)

S pozdravem,

Zdenek Novotny

Pandatron.cz