[NEWSENDER] - Re: [OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec - Message is from an unknown sender

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Listopad 25 11:29:22 CET 2008

Pokud mne pamet neklame, tak na SCARTU zadny signal pro nahravani není
definovan. Jako specialni rozsireni maji sice nekteri vyrobci nejakou
seriovou komunikaci, ale obavam se, ze pujde o "standard" toho ktereho
vyrobce a obecne to mezi vyrobky ruznych vyrobcu fungovat nebude.
Martin. persich@transcon.cz