OT: DVD prehravac co prehraje skoro vsecko

cz078265@tiscali.cz cz078265@tiscali.cz
Pondělí Listopad 24 09:43:43 CET 2008

Ahoj, mam obdobnou vec s timto cipem - Xoro. Co me tam ale neskutecne se**
je, ze umi prehrat mp3 jen z jednoho adresare. Proste do dalsiho nevleze.
Musi se ty vsechny songy nasypat do jednoho adresare nebo do rootu. Ta sranda
z Lidlu se chova stejne??

S pozdravem Raven