[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Bitovod bitovod@prelude.cz
Neděle Listopad 23 17:46:14 CET 2008

Panove, kdyz uz se zde resi takova zajimava makroekonomicka temata, take
bych jednim OT prispel.

Od nastupu digitalizace v Praze, resp. od preladeni Zizkova a prehozeni Novy
a Primy do stejneho streamu mi na zadnem ze tri domacich STB nejede EPG
prave na Nove a Prime. Mate nekdo informace, kde je zakopanej pes nebo jak
se to kde resi?

No a dalsi drobnost - digitalizaci se mi stala moje videa prakticky k prdu
(tedy ano, da se na nich prehravat archiv) a ja prisel o moznost zaznamu.
Jak tohleto resite vy? STB k videu se mi prilkus nelibi, programovat dve
zarizeni misto jednoho je takove nepruzne, zvlast, kdyz clovek chce nahrat
nejakou posloupnost poradu z vice programu. (Mimochodem - kdyz si tak clovek
spocita, kolik klasickych videi, televizi a DVD rekorderu tenhle problem
postihne, tak mam dojem, ze by to stacilo na zalobu proti statu a potazmo EU
za zamrene investice)

Cas od casu koukam tedy po DVD rekorderech s HDD a DVB-T tunerem, ale nejak
mne nic neuspokojuje - bud je to priiiiserne drahe (10k+ se mi zda opravdu
prilis), nebo provozne neprilis polehlive (ruzne Sencory, Sigmateky a
podobna verbez). Tat si sice v nejake akci koupil Sencora se 160GB diskem a
je celkem spokojeny, ale kdyz se snazim jeho vypalena DVD precist, nebo,
nedejboze, zkopirovat, dejou se moooc divne veci.

Nemate nekdo tip na takovyto DVD rekorder ci STB s HDD (ovsem s moznosti z
nej ta data dostat nejak do PC)? "Neviditelna ruka trhu" je poslkedni dobou
v tehle oblasti jeste neviditelnejsi, nez obvykle...

Diky za rady i zkusenosti.

Pavel Kutina