odolny lak

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Listopad 24 17:44:39 CET 2008

Nevim, k jakemu ucelu to melo slouzit podle puvodniho zadani a jake jsou
nutne podminky, ale co -v pripade, ze by nevadily vyssi naklady- pouzit (v
kusovce) tradicni fotocestu a popisky tedy udelat medi na laminatu? Krome
hrubeho mechanickeho poskozeni to vydrzi celkem dost...

Kdysi jsem mel podobne udelane popsky u zvonku, i kdyz tam to bylo rucne
vskrabane do barvy, nanesene na mosazne desticce, nasledne odleptane a do
vysledneho napisu vetrena cerna barva pro zvyseni kontrastu. Vypadalo to moc
hezky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 24, 2008 5:22 PM
Subject: Re: odolny lak

Jo jo taky to tak občas dělame, ale když se to tiskne na papír tak ten pod
průhlednou folii po čase stejně zvlhne a přesto že je tisk z laserovky tak
se to
stane nepěkným. Při tisku na samolepící folie je to lepší, ale ty folie moc
nedrží.
Tedy zdanlivě drží, ale počase se odlepují posunují.... a zase je to
nepěkné.
Folie s "kvalitnim lepidlem" se špatně potiskují a nebo jsou nebezpečné pro
válec tiskárny.
Prodává se nerezový plech se silně lepivou vrstou, "po potisku" laserem, ne
laserovou tiskárou,
je to nádhera,jenže ta cena.
Tam kde potřebujeme kvalitní a odolný štítek používáme mosazný plech
zahloubený leptáním
a chromátovaný, nebo nerez plech a mikroúderové péro. Obojí si necáváme
dělat externě.

'>samolepka'...