[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

robo robo35@zoznam.sk
Pondělí Listopad 24 15:34:54 CET 2008

http://www.abcom.sk/?cmd=tovar_detail&product=187850 nemusite kupovat S-kovy
tuner ale rovno DVB-T a samozrejme su aj verzie s HDD (ipboxy so vstavanym
HDD maju plombu, teda nie je mozna neskorsia vymena za iny bez straty
zaruky)

priznam sa, ze uz neviem o aky model DVR sa jednalo, bol to vedlajsi produkt
hladania niecoho uplne ineho
ked si porovnam ponuku panasonic.sk s panasonic.cz mam pocit, ze sa tie
rekordery nerobia v Krompachoch
tento
http://www.dvdprehravace.cz/Panasonic-DMR-EX768EP-K-160GB-HDD-cerny-rekorder/i32349/
je od 8600 Sk
http://www.videoexpert.sk/dvd-rekordery-hdd/panasonic-dmr-ex768ep-k-diga  a
to je dost daleko od 10k+

PS: som si pri prepoctoch neuvedomil, ze pomer Kc/Sk uz nie je taky vysoky

robo

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 24, 2008 10:08 AM
Subject: Re: [OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Nevenuju hledani vhodneho typu zrovna 100% volneho casu, spis jen ve
chvilich, kdyz mne trochu dozere, ze zrovna tohle bych si chtel nahrat a
sakra jeste porad nemam cim (vcera to byl Kurosawa na CT2, oni ho tam
posledni dobou davaji nejak casteji, ale v case, ktery je pro mne nevhodny),
takze nejakemu soustavnemu vyzkumu se nevenuji.

Co se tyka toho pripojeni k PC - samozrejme se mi jednalo jen o to, abych z
HDD nejak dostal film na DVD. Pokud to bude DVD rekorder, tak pripojeni k PC
nepotrebuju, pokud by to byl PVR STB, tak ano, protoze zadny disk neni dost
velky na to, aby vydrzel vecne :)

Co se tyka zminovaneho Panasonicu, tak hledam a nenachazim. Predpokladam,
vzhledem k cene, ze to bylo neco z lonskych modelu (je mi srdecne ukradene,
jestli to bude letosni, predlonsky nebo treba predvalecny model, hlavne,
kdyz bude delat to, co ma a co chci :), ale prilis se mi nedari nic nalezt,
netusite typ?

K tomu zde zminovanemu IPBOXu - hezke, luxusni, jen financne malicko "za
roh", zvlast u typu, ktere umi DVB-T, resp. vymenu tuneru (jestli jsem to
spravne pochopil, v dodavce je DVB-S, pozemni tuner je mozne si prikoupit a
nasledne vymenit za cca 1500)

Pavel Kutina