[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

robo robo35@zoznam.sk
Pondělí Listopad 24 09:12:45 CET 2008

tiez fungujem SD, som len zmenil povodny zamer kupit 422 a kupil som 9000
enigma ma (podla roznych for) "obcasne" problemy obsluzit 2 tunery 7025,
takze vsetky pokusy s enigmou na 900/910/9000 su len o jednom tunery a
zatial len SD (mozno sa uz situacia zmenila) - viem, nejako treba zacat,
podporu HD prepokladam, s 2 tunermi si vsak iluzie nerobim

neviem, ako je to s enigmou a dreammedia co sa tyka prav, ide skor o to, ze
DGS nepodporila, sorry nepodporuje vyvoj svojho FW, aby bol co najlepsi,
alebo aspon robil to, co ma na krabici napisane...
2 tunery idu v 9000 davno (od zaciatku?), len su v principe zbytocne, ked
citacka obsluzi len jeden
mne sa uz podarilo 1 program nahravat a 2. pozerat aj nahravat, oba
kodovane, len neviem, aka to bola nahoda :-)

moja skusenost je kratka - od leta, este mam 350S - testoval som HL, ked som
ju daval otcovi sla tam enigma, vidi sa mi rychlejsia a na HL mi v teplych
letnych dnoch mrzla citacka - vdaka beziacemu HDD

2 tunerovy STB som kupoval z tych istych dovodov ako povodny "tazatel", teda
nahrada videa (+ rozsireneie ponuky)
akurat ja nevyzadujem striktne moznost vypalenia na DVD, aj ked tu moznost
mam, po stiahnuti suboru do PC

p. Kutina
neviem, ako ste hladal, ja som videl DVDR Panasonic s DVB-T a HDD za
"batovskych" 8k Sk, teda okolo 6k Kc
moznost kopirovat do PC v tejto cenovej kategorii nepredpokladam, ale potom
mi moznost DVDR pripada zbytocna a postacil by nejaky DVB-T STB s HDD a LAN
a v pripade zaujmu DVD robit na PC
DVD rekordery nemusia pouzivat format DVD-Video, ale obcas, zvlast na
prepisovatelnych mediach a DVD-RAM, pouzivaju tusim DVD-VR, neviem presne a
potom zavisi od prehravaca, ci si s tymto formatom poradi - na PC je to bez
problemov, vratane konverzie na "klasicke" DVD-Video

robo